Karaktären ställde sig i garderoben.

Efter en konstig morgon kom jag iväg till skolan. Kom i tid t.o.m
Vet inte vad det är som händer med mig, men att försova mig verkar ha blivit en konstig ovana.
Vaknade 30min innan jag skulle åka, vilket inte är tillräckligt med tid för på mig morgonen, är alldeles för trött och behöver ganska mycket tid för att vakna för att jag sedan ska kunna göra mig i ordning.
Hur som helst, det blev bara raka vägen upp, kladda på mascara och lite puder, borsta tänderna, dra på mig första bäste byxorna och en tröja.
I bilen upptäcker jag att det var mjukisbyxor... Haha... Vilket inte har hänt mig på flera år, usch vad obekvämt det var!

Aja, fick sluta relativt tidigt så det är ju skönt.
När jag kom hem startade jag ett avsnitt "Sex and the city", efter 10 min upptäckte jag att ifall jag skulle titta klart skulle jag inom kort tid sova som ett litet barn.
Istället gick jag in i mitt rum för att hämta en bok, vilket jag inte skulle ha gjort!! Där stod min sköna, underbara säng, kollade på mig med farliga stora, mörka, snälla sängögon, gav mig ett leende och som sa att lägga dig en sekund. Bara en sekund.
Jag hade visst inte karaktär nog idag för att stå emot det, lade mig där och vips hade en timma gått!
Så nu har jag fått mig lite fredagseftermiddagssömn. Det värsta är att jag är tröttare nu.
Ska snart göra mig i ordning för att sedan gå på partyparty :)
Det ska bli trevligt!
Däremot känns det som att dimman står mig närmare än vanligt idag, vi får se hur allting slutar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0