Jahapp

Hur kan man njuta av ett sportlov när man inte är ledig någon av dagarna...
Då syftar jag inte på jobb, för jag vill jobba men har förutom det något varenda dag... Suck!
Så jäkla mycket att göra med UF just nu, inför mässan.

De senaste nätterna har jag haft sällis och inatt ska jag sova själv, det känns väldigt konstigt!
Känner mig jätte ensam... usch vad det är jobbigt!
Funderar på att krypa ner i sängen och läsa lite, orkar verkligen inte med att plugga matte.
Det suger... Har typ lust att avbryta kursen just nu, vilket känns väldigt lamt med tanke på att det bara är några få månader kvar innan den är klar, men som det känns just nu orkar jag inte med den.
Har dessutom prvo v.10.... Hur ska jag ens få godkänt på det??
Men får jag godkänt på det, gör de inge ifall jag kuggar på de andra proven eftersom då måste jag ändå få ett G, eftersom jag fått nästan VG på något prov och G på de andra.... Eller ?: )
Haha...

I morgon blir det att fixa håret, igen!
Sedan iväg för att jobba...
Har små ångest för saker och ting, blev inte "bättre" efter igår utanför Joakim ;)


ibland blir det mycket och barnsliga bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0