Hinner inte

Hello.
Just nu är jag ute hos min pappa, igen. Sov här igår natt och ska faktiskt sova här i natt med!
Så passar på att använda datorn lite grann, har ju fortfarande ingen hos mami.
Är förresten väldigt trött så att det känns som jag skulle slockna på än gång, ifall jag bara lade huvudet på kudden.

Finns lite saker jag skulle vilja berätta, men har inte tid (måste göra matte + lite annat), sen är jag även väldigt trött. Känns som de senaste dagarna bara har runnit ur handen på mig, både roligt och tråkigt.

Min helg har varit en av dem bättre på länge, den har varit väldigt impulsiv, galen, rolig, sorglig, mysig och härlig...
Tyvärr är den över, men jag ser starkt emot nästa helg, har dessutom lov då.
Kanske skriver mer sen, för nu ropar min mattebok på mig som jag just för tillfället inte fattar ett skit utav. Kul va?

Pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0