Citatboken.

Kajsa sat en gång till mig att hon tyckte vi skulle köpa oss en bok som vi kan skriva upp olika citat i.
Det blev inte så mycket mer prat om det...

Senare så från ingenstans säger hon "alltså Malin, jag förstår inte varför han blev så arg för... Vad gör de ifall jag säger Ralle?"
Då ger jag till svar att det kan bero på att han kansks inte heter Ralle.
"Men vad heter han då?"
Kajsa,Kajsa, hur många gånger ska jag säga det;) Han heter Larry... Hahha....
Kajsa: "Men ärligt talat Malin... Jag förstår inte varför han blir så arg. Jag hör inte  skillnaden, lyssna här "Ralle... & Ralle...", vad är skillnaden?"

Hahahha.... Så söt, hur du tänkte och ändå inte kunde höra nåon skillnad. Kan väl bara säga att det kanske inte är så lätt när du säger samma namn två gånger ;)



Så det lär väl köpas en citatbok eftersom den kommer nog komma till stor användning.
Det blev också några andra knäppa meningar som blir roliga citat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0