Buddy Holly bar

Jag blir så jäkla sur!
Jag vet att nästan alla krogar har sänkt åldrarna, t.ex. på strömpan var det förut 30+ och Frimis hade alltid mellan 20-25. Nu har dem båda 18.
Men sen kommer virus, och sätter åldern 23... Och nu, nu kommer en Buddy holly bar och dem har åldern 25+.
Varför?
Kan man inte i sådant fall hålla kvar åldern på antingen frimis eller strömpan, och sänka på antingen virus eller Buddy holly baren??

Det suger.

När jag ändå är inne på "buddy holly" snacket, så är Brolle sjukt sexig när han spelar Buddy holly i musikalen, men så hittade jag även en bild på han som var bättre än det vanliga.
För övrigt är annars musikalen Buddy holly ganska seg och smådålig, men musiken är bra och Brolle är bra.
:)




ok, den sista bilden hade ingenting med buddy holly att göra, men den är riktigt läcker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0