Är det lamt?

Denna helg har varit kanoners!
Känner mig väldigt fattig och ser fram emot slutet av denna vecka då man får pengar... Jippi! :)
Denna dag blir att tillbringa framför matteboken, det suger och jag har ingen lust men behöver verkligen göra det!
Får se hur länge jag står ut och hur lång tid det tar tills jag sitter fast och blir så förbannat frustrerad att jag slänger ihop matteboken och hittar poå något annat, skulle kunna tippa på 15 minuter kanske?!
Sen lite senare kanske jag lägger upp lite bilder från helgen... IFall tiden räcker till.

Vill också säga ett stort Grattis till min pumabäbis som klarade körkortet idg!! :)
Förstår din lycka! =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

TACK! :D <3 Om jag är pumabäbis måste du vara coolasötapumaBÄSTIS! :D <3

2010-02-22 @ 19:16:37
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0