AH!

Denna dag har varit lite annorlunda, har inte gjort så mycket som jag skulle göra.
Men det har varit en skön eftermiddag /kväll.
Tanken var att jag egentligen skulle träffa E. käka och kolla film :) Men så blev det inte p.g.a detta snöoväder.
Detta snökaos tar kål på mig, när sjutton ska våren komma?
Eftersom det inte blev middag, inklusive film har jag varit hemma.
Råkade dessutom somna någon timma, skön men fick lite små panik efteråt.

Kollade precis på Andra avenyn, har inte sett de tre nya avsnitten eftersom jag varit utan dator, (är det fortfarande, men har fått lånat en som ska hem i morgn igen till sin lya), hur som helst tittade på ett precis, det är så dåligt egentligen, men fick istället ett starkt sug och vill bara se mer nu!!! Haha.

Förresten blev jag sugen på utgång... Vet inte ifall det är mina hjärnspöken som spökar eller ifall det är tack vare "Andra avenyn".
Idag har även varit en sådan dag som jag har saknat mina nära & kära, tur att en kommer hem i morgon kväll, som är lite närmare än de andra. Vill nämligen inte lämna själva Örebro/stan när jag sett och hört att var-varanann åker av vägen. Det är lite ensamt emellanåt när alla är på varsitt håll i all utsträckning.

Nu ringer det på mobilen... Bäst att svara! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0