Innan jobbet

Hej Hå hej Hå vi hatar AIK.... Na-na-na-na... :)
Fast där ljög jag!

Nu är det fredag, igen! Det känns väntat, ser fram emot denna helg, exakt varför vet jag inte - med tanke på att jag jobbar ikväll och hela helgen.
Kanske för att jag kommer få trevligt sällskap? Eller för att min förra helg var en toppenhelg så att man har höga förväntnignar för den kommande? Hm...

Min torsdag igår blev riktigt trevlig då jag tillbringade hela dagen med Joakim och Johan.  Mycket underhållande och sedan blev kvällen med Kajsa och ett avslut där vi testade vad Christians bil och J:s gick för! : )

Nu ska jag snart iväg och jobba, känns sådär eftersom det är fredag eftermiddag! Men jag klagar inte, i need money. Speciellt nu när "allt" är bokat : )

Denna vecka har varit toppen för att jag har fått operation och så har jag bokat en resa! UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0