Röd&Vit

Hello!

Nu får jag äntligen sätta mig ner och göra något som jag längtat efter. Får se hur länge den stunden varar innan jag ska iväg på nästa grej.
Har hittills hunnit med att käka lunch med Joakim och Robin, åt på ett ställe jag aldrig tidigare gjort och mätt blev jag så det verkar vara ett bra lunch ställe : )
Efter att ha vurpat på stan med ett blodigt knä och ha hunnit dammsuga tills "munstycket" gick sönder (som går att laga men jag har ingen ork eller tålamod till) så ska jag nu sätta mig ner i 2 min.
Väntar på att K ska ringa, ska ses sen en stund och ikväll blir det Hockey, är väl kanske inte det mest trognaste fanet till Örebro, men för att göra mitt sällskap glada så "Hej hå, Go röd&vit" (nöjda? haha), fast det är klart, när det gäller Hockeyn så har jag inget si sådär favorit lag, så go go RödVit.


Snälla, kan det inte bli Sommar NU!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kan ju inte längta till sommaren? Måste längta till Februari först!! ;D

2010-12-08 @ 17:06:51
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0