Raggisar!

Hittade lite bilder på olika raggsockor som jag gjort sen ett tag tillbaka, men som jag inte visat er.


Grå, lime/ljus grön och korrall.


Lime -"skrik"gröna. Är ett "kina garn", vilket innebär att det är mycket tjockareän de andra garnerna, tyvärr så kan jag inte få tag på mer utav detta garn (finns även i neutrala-andra färger), köpte detta garn i Spanien. Men om jag åker tillbaka eller till Kina ska jag göra allt för att föröska få tag på mera!


Röd, lila och svart.


Lila i tre olika nyanser.


Mini sockor, ca i storlek 28. Ljus rosa & ljus lila.


En mössa jag virkade en gång. Gjord på fri hand, samt att mitt vita garn tog slut.
Letar nu efter fina märken man kan sy fast på den och liknande grejer.



Haha,några par raggsockor jag samlat ihop och tagit kort på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0