Nojig

När jag får för mig något, en tanke som slår mig från ingenstans så kan jag inte släppa denna tanke förens jag fått det motbevisat.
Nu har en sådan knäpp tanke slagit mig, och egentligen så vet jag nästan helt säkert att min tanke bara vill starta min analysförmåga och att den inte alls stämmer överens med verkligheten.
Fast blir ändå lite fundersam...
Jag låter nu som ett psyk, då skulle ni bara veta vad som försig går uppe i mitt huvud, tror jag måste ringa någon som vet om hela denna lilla grej och fråga om jag fått hjärnspöken igen eller om det kanske är sant...? Haha
Blir ändå irriterad på mig själv och börjar skratta åt mig, för varför i allsin dar skulle det vara så för?? Och varför får jag dessa knäppa tankar ... Hm..
Måste nog ändå undersöka det hela.

Btw. Julbord ikväll med jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0