Några minnen i bildform.

Lite blandat .


Som att jag vet 2 personer som är riktigt söta och går och ger alla dessa ankor mat VARJE DAG!

Att en utav mina favoritbrudar fyllde år för några veckor sedan och det var tvång på fula grejer som partyhattar... m.m

Kanske konstigt, men efter "allt" vet jag att det är SÅHÄR det ska vara. Tack J.<3


Likaså så var det väl tvång på dessa fula självlysande glasögonen ...
Det blev en succé! Haha



Åh, denna kväll. Vad ska jag säga, ni ser mycket väl att det är snöstorm.
Fast det var trots det en av de bästa kvällarna jag haft. Tack vare er och några till <3.


Slutligen, en bild på oss. Där vi försöker överleva snöstormen (och vi lyckades)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0