Märkligt

Det är konstigt att man kan känna ensamhet i ett rum fullt med människor...

Hade inte tänkt att skriva, säga det, men gör det ändå - God jul .
Tack och lov är julen helt förbi.

Ointressanta saker:
- Hampus sa att han älskade mig, så jäkla go! Haha
- Känner fortfarande ett obehag när tomtemasken kommer fram, dock inget svimmeri.
- Fick en känsla idag inom mig som jag aldrig trodde jag skulle känna som en 19:åring.
- Har haft en rastlöshet känsla i kroppen för att jag inte träffat vissa som jag mer än allt velat träffat.
- Fick hjärtat i halsgropen över ett "ovärt" sms.
- Önskar att "ta en pepparkaka så blir du snäll" verkligen fungerade, då jag skulle mata en person med femtioåtta pepparkakor.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0