Hej hå, hej hå

Nu är jag helt slut i både kropp och huvud. Är inte helt på topp, men vad gör man inte för att få hinna träffa F. innan han åker.
Blev en snabb tur till Marieberg och sedan åkte jag hem till farmor och farfar en stund. Känns så mysigt att ha dem här hemma i Sverige, trots att det är vinter. Deras första "riktiga" vinter på 15, 16 år...
Trots att jag gått på värktablett så känner jag nu att detta tog krafterna ur mig.
Dock så orkade jag inte att gå in i några butiker där det var proppat med folk, vilket var alla med andra ord.

Har precis lagt mig på sängen, tagit en resorb i hopp om att vätskebristen i kroppen ska jämna ut sig någorlunda så att min huvudvärk kanske försvinner.


Haha, hittade en gammal bild... Tagen sommaren 07 tror jag.
Det kan vara lite små roligt att kika igenom gamla bilder och bli påmind om gamla minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0