Harry Potter

Nu har även jag sett den senaste Harry potter filmen. Den är nog den bästa av dem, det är ialf den filmen som följer boken mest då dem fått med viktiga detaljer som de råkat glömt i några av de andra filmerna. Så vi får se hur del 2 blir...
Funderar på att börja läsa om dem böckerna, man får en rofylld, harmonisk stämmning när man läser Harry potter.

Ligger just nu i sängen och känner hur mina ögonlock blir tyngre och tyngre... Fast ser inte fram emot att somna då jag de senaste 3 nätterna har vaknat av att jag har haft ont i ryggen, är dessutom inne i en s.k. "drömperiod", mina drömmar är mer än vanligt känns väldigt verkliga så att jag får ta mig en tankeställare om vad som är dröm och vad som är sanning...?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0