Bara bra saker på en tisdag!

Min sega förkylning (som varken har blivit bättre eller sämre nu i 2 veckors tid) gör mig väldigt irriterad och rastlös, så idag trottsade jag den och åkte iväg och tränade ännu en gång. Fick ett positivt bemötande när jag kom dit då hela lokalen var nedsläckt, det lös lite vid gymmet, sen så hade de ställt ut värmeljus runt poolerna och så bjöd dem på pepparkakor och kaffe. Det var riktigt mysigt! Man fick en skön, behaglig känsla när man skulle träna.
Efter träningen när jag kom hem blev jag glatt överraskad över en grej som jag trodde skulle dröja längre än vad det gjort. Shit, trodde aldrig att man kunde bli så glad över en sådan grej. Haha .

Jag har även hunnit med att träffa Lisa, vi åkte ut till marieberg en sväng, kan väl säga att vi var inte ensamma om det. Köpte ett armband till mig själv, sen köpte jag en julklapp.
Bekvämt nog så har jag bestämt mig för att inte köpa några julklappar i år förutom till 2-3st.
Vi har gjort den dealen inom familjen, vi får väl se hur många av oss som håller den dealen. Men jag har varken lust eller ork i år, så är det med den saken. Julen är överskattad! Kanske den dag då man har familj o barn??
Skulle allra helst vilja dra utomlands nu över jul... Men spar den resan till någon månad frammåt kanske!

Nu låter det som att jag har en väldigt dålig kontakt med min mor, men mötte henne ialf på Marieberg och efter att hon inte kunde ringa från sin telefon i morse (fick någon form av ett utbrott) så...vad har hon gått och gjort...? JOOO, skaffat sig en iphone! Haha, hon är go : )

Fick förresten paket idag på posten från mina vänner i Asien. Ååååh vad glad jag blev!!

Köpte igår eller när det var 3 nya böcker... Scheisebilligt! Så tänkte lägga mig och läsa lite innan min s.k. blivande sambo kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0