Vinst eller förlust?

Ska man återvända eller kanske fortsätta den nya stilen?
Jag vet inte ifall detta blir en engångsförteelse eller ifall jag faktiskt kommer att fortsätta.
Att göra sådant som alla förr eller senare, vissa misslyckas och andra lyckas, jag gör en comeback utan att ens haft en karriär.

På en blogg skrivs det oftast om ens liv, ens vardag, ens tankar och funderingar.
Jag kan också dela med mig... Frågan är varför folk vill gotta sig i det?
Har ett "såå sjukt" intressant liv.

De senaste tre månaderna, dem har varit annorlunda, spännande och ganska så underhållande.

Jag måste bara komma på en lösning, ifall jag ska fortsätta med allt, ge allt och få uppleva allt igen, eller hålla mig tillbaka och sedan inse vad jag precis missat?

Saker och ting har helt enkelt förändrats....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0