Skolan är mitt kall .

Jag vaknar upp och är genom förkyld.
Jag vill börja skolan som alla andra gör. Vill lägga ner nya och fina böcker i väskan, anteckna, lära mig nya saker... AAAH. Shit, skolan är kanske mitt liv ändå?
Fast å andra sidan, fy i helvete vad skönt att slippa skolan ett tag, jag kommer nog återvända men FÖRST, ska jag leva mitt. Som jag redan är mitt uppe i.
För går jag i skolan nu...Kan jag ju inte göra det jag har längtat mest över att få göra.

Vet inte ifall det är för att jag ganska så precis har vaknat eller att jag har en viss tanke i mitt huvud, eller att jag blir påmind om dig?! - Men jag är så enormt motiverad och känner att  nu jäklar, nu kör vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0