När är det man ska göra DET?

Det sägs att man ska sluta när man är på topp, är det verkligen så?
För i sådant fall skulle jag ha slutat för ett bra tag sedan. Tror nämligen att jag är nerför berget och ner i en djup grop där jag kommer få problem att gräva mig upp. Allt bara kväver mig.
Låter desperat och som något fruktansvärt.
Jag skulle annars använda mig av ordet Love.
Det är ju när man släpper in det som man faktiskt känner av allt det där inom sig, innan är man hård som turtelsskyddskalet.
Fast så illa är det nog inte, än.

Nu har min käraste precis lämnat mig och plötsligt så uppstod det en tom, en väldigt tom känsla. 
Är ganska så van att ha dig eller er vid mig. 
Tror det blir värre ju flitigare vi umgås. 
Ska väl snart krypa ner i min säng och lägga mig och läsa. Eller...? Tror både du och jag vet vart jag hamnar ikväll. 
I'm 15 again. 
Jag försvinner, är på rymmen och återvänder när solen gått upp med ett leende på läpparna och tror inte att något märks. 
Sådant struntprat Malin. 
Va lite seriös, Tack.

Slutar här och avslöjar inget mer, inte nu, nu ikväll. Ska spendera de sista timmarna på ett flitigt sätt. 


 


Denna kväll var ganska god... På många sätt och vis.
Be strong or Not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0