Nakenchock.

Min sista dag med sovmorgon som börjar med att förstöras genom att mina grannar gilla att borra i väggarna.
Trots att det tar halvt emot bestämmer jag mig för att stiga upp, tassar omkring halvt naken för att hitta något att dra på mig, samtidigt som det ringer på dörren. Där, utanför min dörr står en kille från hyresföreningen, han ska laga min ugn.
Några paniksekunder senare hittade jag en tröja bland alla kartonger som jag kunde dra på mig. Jag öppnar dörren, vilket inte kan ha varit en härlig syn, där står jag med morgonfrilla, en tröja, flottig och är sliten efter en trevlig utgång kvällen därpå.
Ni kan ju dessutom tänka er hur lägenheten ser ut, full med kartonger, flaskor och burkar från gårdagskvällen, grejer överallt med andra ord. 
Säger bara Tack och lov att jag hann öppna innan han gick in med egen nyckel, som jag för några dagar tidgare sagt att han kunde göra ifall ja ej var hemma (eftersom jag inte visste vilken dag han skulle komma), men varför kom han just denna morgon? Hahha...
Hade han kommit 2 min tidigare hade det blivit en riktig nakenchock... Hahaha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0