Laddad....

Torsdagskvällen är full igång och jag stressar runt som aldrig förr. Mycket som är i fokus nu, hoppas allt lägger sig snart så jag får tillbringa mer tid till mina nära och kära.
Finns en del som behöver planeras också, flyget lyfter snart! Wroom...
Sen går det ju tåg vardag till andra roliga städer än Örebro. Haha .

I morgon är det fredag, fullbokad dag, men i morgon klockan 19;15 är det helg.
Sååå, jag har laddat genom att lägga allt på kylning.

Känns nästan som att jag lever ett ungkarlsliv, de nätterna jag spenderar hemma så bor jag i om inte med kartonger, jag har inte lagat mat på över 1 vecka eftersom jag inte har några redskap, jag äger inga blommor, jag har tappat min perfektionistiska sida och min kyl består endast av alkohol... Hahaha.



Om ett dygn så kör vi .


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tagga tagga Taaaggaaa!

2010-08-26 @ 21:54:27
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0