Hemmafru i Norrland?

Trodde väl aldrig att detta skulle sluta som en hemmafru i Örebro?!
Men jo-då, idag är det nämligen så att jag är hemmafru, klockan 6 ska maten stå på bordet och då kommer karln hem, vi käkar och lever lyckliga i alla vår dar.
Sättet du har håret blir så karlalikt.
Flytt snart.
Kanske jag kan återva en hemmafru i Örebro eller blir det hemmafru i Norrland?

Fast ikväll spricker nog bubblan när jag ska upp för att titta på the last show av Fashion Pack. Sen ska vi återgå till att leva lyckliga i våra nya och braiga liv.

Såå, för att hålla mina ord, bäst att traska iväg för att handla.


Kommentarer
Postat av: Runartomine

Nice site keep it up

2011-01-30 @ 16:31:23
URL: http://runartomine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0