Återlämnade nyckeln till mitt hjärta idag.

Idag sa jag hejdå till nyckeln till mitt gamla liv.
Märklig känsla det där, att lämna "allt" bakom sig och börja om på nytt.


Men vad gör vi? Nu kör vi...

Eftersom det är sista Augusti idag, vilket innebär 1 September skulle man kunna tro att jag sitter och... Hm..? Haha. Det är nämligen sagt att från och med 1 September blir det allvar, SKÄRPNING MALIN. Fast tycker ändå att jag lyckats bra de sista veckorna.
Måste sluta med all skit. Som t.ex. så ska jag dessutom införa en ny regel i nya lyan (eftersom jag har en uppsjö av prylar) att varje gång jag inhandlar något nytt så måste en grej av det jag redan har kastas! Håra ord. Ska försöka fullfölja dem också...
Känns som att September bli fullspäckat med en massa roligheter.
Kan väl bara nämna några utav alla punkter;

* Fira 1 år.
* Fölfölja mitt nya liv. Min nya livsstil.
* London Baby.
* Flytten såklart.
* Körkorts"fest".
* Älskade Göteborg?(!)
*Stockholm?(!)

Efter denna korta, ointressanta och ganska så ohändelserika lista (o - bästa som finns) så börja jag tänka på lite annat, sådana grejer jag skulle vilja skriva upp, men som är ganska så tidiga och som får behållas inom mig - än så länge ialf.

Samt att min hjärna har gått på högvarv idag, fan, fan, fan säger jag bara... Jag måste hålla mig kvar, får inte falla dit...  Jag hade ju bestämt att aldrig trilla dig, men tror serru att jag är ganska så på väg. Ialf ifall allt fortsätter i dessa banor. Ska försöka att bibehålla min kontroll : )




Oh yeah, en bild från en av de mest omtalande dagarna - älskade Studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0