Vad gör man?

Efter skolan blev det raka spåret till väster, nu har jag gjort det igen! Känns underbart, är dock inte klar, har några små justeringar kvar, haha...
När jag kom hem blev det negativa besked, usch... Önskar jag kunde vara där, där hos dig och att vi kunde lösa allt.
Vill inte vara för långt ifrån dig, bara få höra dig genom telefonen utan att kunna göra något.
<3

Nu måste jag försöka ladda om, ladda om inför kvällen som ska bli underbart rolig.
Tyvärr är det svårt att hitta tillbaka när jobbiga besked knakar på dörren...
Men i kväll ska jag ha kul!
Kvällens förkrök drar igång hos mig, dörren är öppen så jag säger bara "Hej, du är välkommen!" =) Haha.
Kvällens efterchooosan slutar hos mig tills jag säger "Godnatt".


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0