Underbara M.

Hej!
Bättre sent än aldrig.
Men har inte hunnit berätta eller visa, förra helgen var hela gänget hos mig. När jag öppnade dörren och Micke stod där började han med att ge mig en stor bukett med blommor, han menade på att "jag gjort mig förtjänt av dem och att jag behövde dem", dessutom underbart söt som han är hade han odlat pengar i blommorna... Hur det nu var möjligt?!
Han behövde verkligen inte göra något såhär, men enligt honom så ville han det mer än gärna och menade på att det verkligen behövdes mentalt för mig. Hur sweet får man bli?

Helgen (förra) var riktigt nice, trevligt sällskap hela helgen.
Lördagen blev tillbringad med middag, då hade morsil bjudit in halva stan eftersom hon var i Örebro, det var riktigt trevligt. Fick känslan som påminde mig om hur de gamla goa tiderna var, när hela familjen är samlad.
Kvällen blev tillbringad hos Fredrik.

Synd att jag jobbade hela helgen, eftersom ja ville vara med de underbara sällskapet som fyllde hela min helg.
Men jobb går före allt;0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0