Stressad.

Ganska ovärd dag i skolan, 1 timmas mentalträning och då hade vi massage och avslappning.
Jag är skit stressad över skolan just nu, i morgon ska min Projektarbetes rapport lämnas in och jag har gjort en "kladd" på datorn, men mitt "words" på datorn lever sitt liv, och vill ha en nyckel, och jag vet inte vart jag lagt papperna... Där nyckeln står?!
Så vad gör jag?? Vet dock inte ifall kladden var användbar, men bättre än ingenting alls.
Dessutom så har jag sagt i över en veckas tid nu att jag måste börja jobba matematik, har inte haft ork eller tid att börja ännu. Egentligen tänkte jag sätta mig med den nu, men som sagt rapporten känns lite viktigare!
GAAAH, vad gör jag nu??
Sen lite senare ska jag iväg och träna plus träffa hun<3
Så vad tusan gör jag nu?

Blä på allt. Ska stå ut 8 veckor till, tanken gör mig pirrig i hela kroppen samtidigt som jag blir lite avskräckt, att allt faktiskt snart är över.


blir såhär arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0