Seperationsångest

Jag har tänkt det hela veckan men aldrig kommit till skott...
Nu fick jag ialf för mig att rensa ur min byrålåda, den som brukar fyllas med det mesta, men smink, hårgrejer, smycken etc. Det kändes mer lockande än att plugga.


Trodde bara inte att denna låda rymde så mycket...


När jag tömt lådan blev det 6st påsar fullsmetat med grejer...
Det jobbiga är att rensa ur nu, eftersom jag får seperationsångest och så vill jag inte lägga tillbaka något i lådan för det är så skönt när den är tom.


Jag lade in några grejer i en annan hylla... Men vill inte fylla lådan!!
Så detta kommer nog ta mig några dagar eftersom jag inte kan säga hejdå till vissa saker.. Tanken går såhär: "tänk om jag ångrar mig..." hahaha..
Behöver någon som kan ryta till och säga "Kasta det där nu Malin".

Pusshej. Tog en paus ifrån rensandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0