Rött eller blått?

Satt precis och pratade med La li Kraui, det var trevligt och vi började diskutera inför det nya valet som sker i år.
Tror ni att det blir rött eller blått?
Jag tror att det kommer bli rött, dels p.g.a finanskrisen osv... Många har då lagt över skulden på dem blåa osv.
Men jag ska fördjupa mig ner i alla partier så fort jag är fri från skolan och så ska jag se vilket parti som ger mig bäst möjligheter.
Har nog ganska mycket kött på benen om vart jag står, och vad partierna står. Men vill vara helt säker innan jag lägger min röst.
Om jag är röd eller blå säger jag inte =)

Åh, tycker detta är spännande och väldigt intressant...
Men nu ska jag försöka plugga, igen. Fasen vad detta suger! Orkar verkligen inte.... Satt förut och drömde mig bort till Amsterdam Arena.. Så jäkla nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0