Rock by Sweden

Ååååh, nu är jag riktigt glad!!
Som jag tidigare skrev så skulle Emilia komma förbi, vilket hon också gjorde:)
Hon hade med sig käk från Rosalis som vi gottade i oss på balkongen och sedan sprang hon iväg för att hämta en överraskning hon hade med sig, eftersom jag fyller år i morgon (vilket hon verkligen inte behöver göra!!).

Tillbaka kommer hon med ett riktigt sött litet paket...
Och i...
Ligger det ett par örhängen, inte vilka örhängen som helst utan ett par som jag tittat på i all i evighet, ett par söta små dödskallar från Rock by Sweden. Om jag blev glad?
- Så inni!
Hur söt får man bli? :)

Blir nog invigning ikväll, mina öron kommer vara finast! :)


Nu är jag kär, på nytt, i dessa små söta ting.
TACK! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0