Riktigt skön tisdag.

Hello! =)
Detta underbara väder gör mig så lycklig, man kan inte bli något annat än glad. Visst, har ganska mycket just nu i omgivningen som måste fixas, samt lite grann med skolan (matematiken med andra ord), mycket bollar i luften helt enkelt, men det kan inte dra ner mitt humör, detta väder väger över ALLT!

Dagens mattelektion gick iförhållandevis bra, den gick i ganska högt tempo så den var över väldigt fort, riktigt nice! Profil lektionen innebar bara att lyssna och ta åt mig av andras redovisningar.

Efter skolan blev det en heleftermiddag/kväll med Emilia.
Det var riktigt trevligt och roligt! Tack till dig! <3
Ser fram emot Wii, nntendo samt nitendo64 maraton, haha =)

Dessutom så kom jag på att det enda som behövdes var en "sökning", så nu är Nitendo igång igen! Så nu har jag även gjort Micke glad. Nästa gång han kommer to me kommer han bli överlycklig.

Morgondagen är fullbokad med grejer från jag vaknar tills jag ska sova, men det känns as bra eftersom eftermiddagen blir med Kajsa!
Samt ska det bytas däck på bilen, oh nice juh!

Nu ska jag försöka uppföra mig i telefon, det senaste två samtalen gick väl si sådär=) Haha... Ska ringa M=)<3..
Mening som är stör, Kajsa vill bara leka med mig för att komma åt mitt körkort. Visst heart? Hahaha

PUSSS till er allihopa, mina underbar vänner som förgyllar min vardag! <3


Kommentarer
Postat av: kaaaaaaaaaaaaaaj

jo men så är det, skönt att du har kommit på det själv så jag slipper säga det , men jag lägger 200 kr i burken okey?

2010-04-14 @ 07:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0