Påskhelgen!

Nu är snart påsken över, det har varit en riktigt trevlig helg!
I fredags var jag chaufför, det var ju ganska så händelserikt på sitt sätt. Dessutom invigde vi "gänget" (HAHAHA) grillen, och kan nog inte ens förklara med ord hur gott det var.
Kvällen blev för min del väldigt lugn genom att träffa Kaj, och alla hos Joakim. Fick dessutom känslan om hur mycket jag saknat det, samt mina bröder.
När jag skulle hämta mitt fyllefolk fick även de andra för sig att följa med... =)

Själva påskaftonen började skönt, för första gången på flera veckor fick jag sova utan att ställa klockan, kan väl inte säga att jag sov längre än till 9, men det var ändå riktigt skönt att få sova tills man vaknade!
Det blev påskmiddag ute hos farsgubben, riktigt nice, även om det kändes som man åt påskmat för inte så länge sen...
Fick också, ganska så otippat två påskägg, ett av Ewa, där i låg det tvål o lotion från Body shop! (Vanilj doft... tror jag smälter)
Det andra ägget fick jag av Kaj, fyllt med godis. Så söt!
Efter påskmiddagen blev det hem för att börja förfesta hos mig, det blev en riktigt lyckad förfest. Haha...
Tack till Freddan, som vi bokade upp hela kvällen på att köra oss.
Tror tanken var att vi först skulle till Johan på party, men det blev inte så, istället åkte vi till Micke på fest. Det var riktigt trevligt... Hahaha
Inte varje lördag man kan välja bland flera olika fester, synd bara att man inte kan dela på sig.

Sedan blev det efterchooosan hos mig, kan väl också säga att jag däcka ganska fort.
La li Krau och Kaj sov hos mig=)

När vi vaknade på söndagsmorgonen fick vi fina grejer av Lisa, som bestod av trosor, solglasögon med små blommor på och så örhängen (leopard!!). Tusen tack för det<3
Halva söndagen bestod av att vila upp sig.
På kvällen blev det grillning ute hos farsgubben och de sista småtimmarna spenderade jag i vintrosa.

Tack för en otroligt rolig helg och med en massa trevligt sällskap!!
Dock blev det ingen Elmia, =( men så går det när man är upptagen;). Nej, men eftersom vi först skulle åka på påskaftonen, men sen kunde inte de andra och jag kunde inte inte sen när de skulle åka.
Så tar det nästa år...! =)

Denna dag skulle jag behöva få en del saker gjort, tror dock inte att jag kommer lyckas, det märker vi väl=)

Puss!


Me and Kaj, här har hon sin blommiga...
Undra hur många gånger du hann byta kläder;)

Åh, inför vårat käre tequila race!!
Smaskigt vare:)

Såhär pigg var Kajsa.
Men bilder ljuger ska ni veta... Hahaha.. För här ser hon överkörd ut o det var hon inte ;)

Lisa var glad.

Plattar mitt hår.

Morgon mys i M;s 90cm säng. Hahah.. Trångt.
Föredrar min säng!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0