Orkar jag i 7 veckor till?

Usch och fy fasiken.
Idag är det sol, något som det varit dåligt med i veckan! Men naturligtvis måste jag plugga denna dag, denna soliga underbara dag.
Jag har matematik, ligger just för stunden efter och behöver dessutom ladda upp inför nationella provet som snart träder in! Funderar på att skjuta upp det, men jag har gjort det i 2 veckors tid, fast är just nu så jäkla trött på allt som handlar om skolan och dess arbete.
Har tappat all motivation.
Så nu går tankarna, ska man hoppa av matte C? Hahah... Har ynka 7 veckor kvar, det vore lamt. Men har verkligen ingen lust, vill ut! Och träffa my favorite K. Har en del att analysera... Hahaha!
Vill leka med La Li K, också!
Hur som helst, nu måste jag verkligen dra mig i kragen och gå och plugga den förbaskade matten.

Tack och lov blir det grillning ikväll med boysen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0