Nu har jag påsklov.


Hello!
Ännu en dag bestående av jobb, men det var också den sista för denna vecka som det ser ut just nu, lite små tråkigt. Men samtidigt ska det bli väldigt skönt att få känna av min "första" lov dag i morgon:)
Ska börja med att sova, tills jag vaknar... INGEN mobil eller klocka som ska störa mig.
Sedan blir det att tvätta och kanske plugga, inte det roligaste men måste verkligen göra det.
Får väl se vad jag orkar med, hehe.
Satt förut och funderade lite, har fått frågan "varför kan du jobba så mycket denna vecka" och jag har varje gång svarat "påsk lov", då jag fått tillbaka... "Aha... just det du går i skolan", tycker det känns pinsamt och säga "hej jag har påsk lov" hahaha... Känns som allt de där är förbi, vet inte varför men så är det.

Nu sitter jag här och är jätte trött, dagen har varit lång och det var segt att komma upp i morse, men som sagt - sovmorgon i morgon.
Dessutom är det påskhelg nu, den är redan fullsmäckad med smaskigheter, det har bara gått så fort, hade jag haft ork ikväll hade jag väldigt gärna viljat gått ut.
Skulle också vilja gå ut i morgon, men då kan jag inte eftersom jag har tagit för mycket vatten över mitt huvud genom att vara chaffis.
Fick ett samtal häromdagen då frågan löd "kan du vara chaffis på fredag", inte tänkte jag då på att det var långfredagen.... Men men, det blir bra ska vi se.
Påskaftonen blir nog tillbringad i dimman... nice nice.

Nu ska jag ialf krypa ner, i en säng som är nybäddad med nya lakan... Jipppi!!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0