La baguette.

Idag fikade jag på La baguette med Johanna, det var evigheter sedan jag åt där... Tror jag inte gjort det sen jag var där med Max och lollo och clara en gång. Vilket var evigheter sedan... Sista gången jag kommer ihåg det ialf=)
Hur som, jag var där med Johanna, det var välbehövligt och väldigt trevligt=)
Dock så var det min sista slant, nu är jag mega pank! Usch, ska dessutom stå ut en vecka utan pengar vilket kommer bli en börda...
Kändes riktigt skönt och kul att träffa Johanna idag, nu är det taggarna utåt för nästa helg... ;) Ifall de blir som vi tänkt oss vill säga;)

Dessutom fick jag en fin räkning från H&m idag, nu märker jag att man inte ska klicka för mycket på internet, för fy fan... Det blev värsta rånet!
Så är glad ifall jag har några pengar kvar efter den kommande lönen, när jag betalat allt.
Aja... har bett om hjälp för att spärra sidor så jag inte köper hem så mycket, men det verkar vara svårare än gjort;)

Jaja, det är fredag och jag börjar få en svidande skön huvudvärk... Kanske pga min pengarkris? Eller för jag druckti för dåligt, tror på alternativ 2.
Ska föröska vila lite innan jag får besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0