Det du söker.

Jag undrar ifall man ska fortsätta med att leva ett liv på några dagar utan dator, för under dessa dagar har mina besökare ökat väldigt mycket! Är tydligen väldigt intressant;) Hahaha...
Nej, men det är trevligt, dock så undrar man vilka det är som länkar in och spanar runt.

Min helg, vad ska jag säga? Den har varit gudomlig.
Och då syftar jag inte på att jag varit utan Ted, som är min dator.
Helgen har iofs också varit fylld med jobb, men det har varit trevligt och framförallt tiden utanför jobbet.
Fredagen... Hm.. Ni kanske redan vet?(!) Min moder var hemma i stan, fy fasiken vad jag älskar det. Underbart. Dessutom så kom mina kära bröder över och så gojjade vi till mor vår kom innanför dörren. Förfest hos mig.
Jag var den som körde runt på alla och ingen. =) 
Sen fick jag även träffa mina töser, La li Kraui & Kaj. <3

Efter jobbet på lördagskvällen blev det raka spåret mot far min, där drog vi allesammans igång en riktigt trevlig förfest för att sedan dra oss till Micke, som blev hela 25 =) Haha. Underbart rolig kväll.
"Storasyrran & Ishockeyspelaren", nya nickname...? Kvällen var riktigt rolig.
Skulle vilja berätta en del smaskigheter, men vet inte ifall jag vill avslöja allt?! :D Hur som, fick skjuts hem av Tommy.=)
Blev en händelserik kväll.

Det roliga var dagen efter att när man resulterade (heter det så?) dagen efter om vad som hänt var det taacksamt över att vi sov i ett sådant stort slott istället för i  en liten tvåa, eftersom alla tydligen verka må skit förutom jag! Så jag blåste grönt och körde iväg till jobbet.
Efter jobbet på söndagen mötte jag min lover, blev kär som på nytt!
Sedan blev det mys och grillning på västerr... Hade nästan alla mina favoriter under samma tak.

Kanske berättar lite mer detaljerat någon annan gång.. Nu vill jag ringa upp min honey<3
Måste bara fråga mig själv, när tusan slutade jag att använda min kamera? Den som förut fick följa med överallt ligger nu och snarkar i min låda.
Vore kul i efterhand att ha tagit kort på en del saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0