Årets första grillning.

Ikväll blev det årets första grillning, det var riktigt gott!
För att vara årets första grillning tyckte jag den "kom" sent, vet att i vanliga fall brukar vi vara igång redan i januari/februari, kanske beror på all snö som varit... Hur som helst, vi grillade ikväll!
Shit vad gott det blev, fick underbart mycket vårkänslor.
Var ett gäng och kände då att jag verkligen saknat mina bröder, haha :)
Har dessutom varit chaffis ikväll, så senare stack jag, Kajs, Christian, Joakim, P3 & Rickard iväg för att hämta våra kära passagerare.... =)

Kvällen har varit riktigt trevlig och den bör göras om inom kort!
p.s min la li krau är i Sverige nu!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0