Virus, bort från min kropp

Denna dag har känts lite ovärd i skolan, klassråd och idrott.
Efter åkte jag och simmade ialf, det känns bra!
Funderar på ifall jag ska göra lite matte, ligger flera sidor efter, fast jag har ingen lust.

Om ett tag kommer Joakim över hit, igen. Funderar på att tvinga honom att platta mitt hår, vad tycker ni om det?
I morgon ska jag iväg till vårdcentralen, igen, vet inte hur många gånger jag varit där under de närmaste veckorna. Nu är det iväg med armarna, hoppas det blir bra. Känner mig som en jobbig sjukling.
Önskar lite att man vore en orm eller något, dem byter ju skinn, och det är nästan som att byta kropp och hur fräckt vore inte det? Så jag blir av med alla virus, baskilusker och andra konstigheter. Hehe. Och då kanske min hosta kan försvinna med mitt gamla skinn/skal? För det hostviruset är väldigt ihärdigt och jobbigt.
- tack på förhand.

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0