Lördagen med Korven

Hej!

Nu sitter jag ute hos pappa, har precis ätit lite. Fick ta bussen i morse eftersom jag och klantLisa missade bussen i natt. Hehe, men det var ju ett äventyr bara det;)

Igår var väldigt trevlig, dock så kanske det blev på gräns till för mycket, vi träffade mycket trevligt folk som vi kände och allmänt så hade vi grymt kul.
Kvällens förfest började redan hemma hos pappa, men ganska så snart förflyttade vi oss hem till Joakim, där det även var lite andra människor. Jag råder er till att inte spela Guitar hero när man har druckit, det går inte så bra då - inte ens för P3! Haha.
När gossarna skulle till krogen så gick jag och Lisa vidare till Jossan på fest, det var trevligt.

Ni som alla känner Lisa vet att hon har världens bacill (stavas de så?) skräck, hon går ju med handsprit i väskan och vill inte ta emot grejer på något sätt om hon inte vet från vem för att hon tycker det är äckligt.
Men sen igår när Jossan, jag och Lisa skulle till järntorget så går vi där och pratar, sen så säger jag till Jossan "vart fasen tog Lisa vägen?", ingen av oss två vet vart hon tog vägen och så efter en liten stund kommer Lisa springande emot oss och har munnen full av mat, sen säger hon "jag fick korv en av en kille".
Alltså förstår ni? Bacillrädda Lisa har tagit korv av en okänd kille, dessutom hörde man knappt vad hon sa eftersom hon hade munnen full av korv. Hon tycker inte ens om korv. Haha.

På väg hem till mig träffade vi återigen Mrs.Jones, och så träffade vi Martin också. Det var lite komiskt alltihop... Haha.
Nu ska jag försöka tvätta bort de "urfina" autograferna som jag fick igår av Emelie och Filip, tack. Haha.
Men nu i efterhand var fan "Lisa med korven" och när hon klappade Christian ("det är som att klappa på en hund", haha) roligast under hela kvällen, kanske inte låter kul men det var verkligen det ifall man var med. Kommer fram springandes från ingenstans.

Puss!


Ser ni på bilden med mig och Lisa att mitt linne "lyser" mot henne. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0