Fredag = Frimis

Hej igen!
Nu har jag tagit mig tid och ska väl lägga upp lite från fredags, har blivit tillsagd av lite människor. Haha.
I fredags på dagen var vi med klassen på studiebesök på ett kloster i Motala, jag har väldigt svårt att förstå en nunnas val att bli nunna. Men det är min åsikt om det hela.

På kvällen blev det att åka hem till Joakim, började att förfesta där med annat trevligt folk, sen kom även Natta över.
Efter några timmars drickande för mig blev det iväg till Frimis, mötte även upp Sofia, Lollo, Kajsa, Sara m.fl. Där inne var det riktigt trevligt, träffade mycket folk som man kände, sådant är kul.
Sedan blev det hem för min del och sova, upp på lördagsmorgonen och jobba!

Bilder... (:
Det blir en del bilder... Hehe


(Från vänster till höger) P3 lirar GH, Jag, Natta & Lucas, Jennie och jag, Natta & Jag, Hanna & Jennie, Johnny & Lollo, Puss på Kajsa, Sara, Puss (igen) på Kajsa, Jag och Natta, Puss från Lollo på Sofia, Natta och Jag, Vickan och Jag, En däckad Micke HAHHA( han bara kom in med 2 flaskor vodka, däckade där och menade på att han redan druckit upp några av flaskorna), Sebbe, Natta och jag - IGEN, P3 - cool bild enligt mig, Christian, Joakim och Lord.

Och ja, vissa bilder bjuder jag på. Haha.
Märks att jag alltid har med min kamera va? Haha

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0