Studiedag i morgon!

Att gå mellan 8:15 till 16:30 i skolan är jobbigt, ialf efter de andra tiderna som gör än väldigt bekväm.
Efter skolan träffade jag brorsan, vi åkte ut till pappa för att bära på alla plåtar som ligger över poolen under höst och vintern. Usch, dem var tunga och nu har jag små sår i händerna.

Efter blev det att hämta mamma vid jobbet, sedan hem, duscha och kolla på Idol. Trodde jag skulle få se lite av "favoriterna" i programmet, men det var dåligt med det.
Nu sitter jag och kollar på Lyxfällan som går på 3:an, storebro är nämligen med. Eller det är pappas firma som är med  (som brorsan jobbar för).

I morgon är det studiedag, ska bli riktigt skönt. Dock så ska jag vara hos läkaren klockan 14:00, blir lite nervös.
Sen vad som händer i morgon kväll vet jag inte, har flera olika förlsag men vet inte vilket jag vill göra.
Synd helt enkelt att alla inte vore 18 och att det bara fanns en krog att gå till, typ. Eller att man kunde klona sig och vara på olika ställen samtidigt, t.ex. både klaras, stället och på en skön hemma fest.

Nu ska jag ialf kolla klart på programmet som i övrigt är segt, sedan blir det nog att krypa ner och läsa... Är små seg, som vanligt. Funderar på att knäppa en öl, det vore väldigt gott och jag har trots allt helg nu. Eller om jag spar den till i morgon... :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0