Rosalis PLUS La baggi

Idag när jag kom hem från skolan hade mamma varit söt mot mig, först hade hon köpt mat från Rosalis som blev min kvällsmiddag, sedan hade hon köpt baguett från La Baguette som matsäck till mig i morgon, hur rart är inte det?
Jag blev väldigt glad, sådana saker som är små men väldigt söta uppsakattar jag enormt!

Har spenderat mestadels av dagen i skolan, slutade inte förän 16:30, sedan blev det hem. Har städat mitt rum och pluggat lite matematik, skulle behöva kolla igenom tema frågorna, men det är så tråkigt att göra det själv.
Nu sitter jag och tittar på Idol 2009 och stickar, har fått tillbaka min stickarglöd. Hehe.
Eftersom jag är väldigt trött blir det ganska så snart sängen efter idol, huvudet dunkar och näsan rinner... Lika bra!
På tal om ingenting önskar jag ibland att man kunde stänga av tankar i hjärnan, men det går tydligen inte.
Och ännu en gång så testar jag på vuxenlivet. Mammi åkte i kväll igen. Hehe.
Fast nu börjar Idol igen, lika bra och kila iväg.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0