Rosa lilla kortet

Plötsligt händer det.
Idag klarade ialf jag körkortet, och det känns underbart.
Nu är man helt plötsligt så fri, om ni förstår vad jag menar.
Tyvärr kan jag inte tillbringa kvällen med att åka bil överallt, för jag måste plugga. Därmot slutar jag klockan 10:00 i morgon, så då kanske man kan bränna en tank, för jag har ju inget att göra fram till kvällen. Haha.
Fast det är klart, jag kanske måste åka och handla något i kväll på statoil, nu när jag har körkort så kan jag ju det!
Är så jäkla glad!


Kommentarer
Postat av: lisakrause

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTIIIIIIISSS! :D <3

2009-09-17 @ 17:12:04
URL: http://lisakrause.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej!

tänkte bara säga grattiss..

har ju inte pratat på ett tag eftersom du inte svarade på sist jag skrev.. puss

2009-09-17 @ 17:35:52
Postat av: Anonym

det var jag som skrev nyss.. /johanna

2009-09-17 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0