Rockbar!

Denna dag har jag inte varit i skolan, igen. Men har varit hos tandläkaren och tiden låg precis sådär att jag inte hann med klassrådet, skulle få åka dit och vända, hann inte med idrotten. Skulle missa över halva lektionen. Kul va?
Aja, när jag går mot bussen ialf och är på väg hem så ringer Lisa och Linnea, efter samtalet slutade det med att jag ska ikväll iväg med Linnea, Emmelie m.fl. och dricka lite öl! Ska bli riktigt gott, fast jag är så jäkla trött så vet inte hur jag kommer orka. Känner att mitt huvud är ungefär lika tungt, segt, som att man druckit en halv vodka, typ. Dessutom är jag yr, p.g.a tröttheten... Oj, hur ska detta sluta?
Får se hur länge jag orkar... Får väl åka hem annars och mysa med min mor, eftersom hon åker imorgon igen, tror jag. Fast hon kanske då redan ligger och sover, who knows... :)

PUSS!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0