Oth - forever, haha

Hallå!

Denna dag har gått väldigt fort, eller hela helgen har gått fort. Har jobbat på lördag och söndag, det känns bra även om jag varit ganska så trött.
Igår så hade jag, Lisa och Kajsa hemma mys hos mig, vi lagade Tacos, satt och hade det trevligt hela kvällen/halva natten.
Fredagskvällen spenderade jag på krogen (ska lägga upp bilder).

Idag hade One tree hill säsongspremiär, kollade på det och jag förstår inte det magiska med det programet, jag kan inte kolla på ett enda avsnitt utan att börja tjuta, och nu snackar vi inte lite tårögd, det verkligen forsar tårar och jag nästan hulkar. Hm... Det är trots allt bara en serie, när ska jag förstå det?

Har även försökt att göra lite frågor (skolarbete), psykatri, religion och svenska. Det har väl gått mindre bra.
Nu ska jag ta en liten paus och sticka lite på mina nya raggsockor, ni får se bild när dem är klara.
Hinner inte göra det jag "vill" göra, som t.ex. läsa... För jag måste plugga. Gud vad nörd jag är.
Förresten ska försöka köpa garn i veckan, och kanske något nytt mönster... Vill sticka någon fin barntröja, men vi går se hur det blir med det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0