LisTisdagar

Idag fick jag nästan ett utbrott på vår nya mattelärare, som i mina ögon är en av de mest opedagogiska människorna jag mött. Önskar vi kunde ha kvar våran gamla mattelärare.
Sen mitt i lektionen var jag tvungen att rusa, fick en akut läkartid, angående mina utslag och ÄNTLIGEN fick jag besked om vad det var, så nu har jag även hämtat ut lite grejer på apoteket som han skrev ut, så förhoppningsvis blir jag bra snart. Inge kul med dessa knepfuläckliga utslag.

Efter skolan blev det att träffa Krause, som jag säkert nämne igår har vi börjat gjort det på tisdagarna. Eller hon måste vara kvar i stan och då gör jag henne sällskap. Det är ganska så mysigt faktiskt.

Hade tänkt mig nu att försöka göra lite matte, eftersom jag missade mer än halva lektionen, men är så jäkla trött idag, har verkligen ingen ork. Samtidigt vet jag inte när jag annars ska hinna med det, om jag inte vill sitta en söndag - hur kul är det?
Så funderar på att försöka, lite grann ialf.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0