Klaras premiär!



 Igår blev det att gå till Klaras, de hade premiär, eller de öppnade igen!
Kvällen började hemma hos mig, dock lite tråkigt att de som skulle komma inte kom. Hur som helst, blev jag, Jossan och Linnea.
Sedan krogen, där inne stöter man ju alltid på en massa man känner, trevligt och sådär!
Kvällen var inte rolig och inte tråkig, helt okej. Hehe.
Den hade sina överraskingar och det är ju alltid kul, eller?

Eftersom jag lovat mamma att inte gå hem själv längre, sedan händelserna som hänt de senaste helgerna som varit, men jag hann faktiskt med bussen, brukar missa den eftersom Örebros bussförbindelse är så jäkla dålig och den sista bussen går sjukt tidigt hem. Aja, så för en gåns skull tog jag bussen, bara för min mors skull. Och min egen, till en viss del.

Aja, kvällen var helt okej!
Och jag har mina 3 karlar.... Hihi



Första gången på länge som min kamera endast kom upp en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0