Kajsa&Lisa

Igår så spenderade jag kvällen med Lisa och Kajsa, det var riktigt mysigt:)
Vi träffade lite annat roligt folk, som t.ex. sanna. Träffade även Joakim och P3 ett tag, sedan så hade vi självklart vår härliga "runda". Blev mycket skratt och stoj, vilket jag gillar! <3
Lämnade stan vid 01:30, då jag skjutsade hem dem, sedan blev det att träffa pappa på första gången på evigheter typ, dels har han varit i spanien och innan det har det varit jobb och annat som gjort att vi inte setts. Det var mysigt, fick lite grejer av dem, det var gulligt!

Jag sov kvar där ute på landet, men pappa åkte på jobb idag igen, han kommer hem om någon vecka. Så var jag sällskap ett tag med P3 och Joakim när de skruva med chevan, sen var även Lisa hos mig ett tag.
Nu sitter jag hos mamma och tänkte lägga mig och läsa, är så jäkla trött efter dessa få timmars sömn i natten som var. Sedan lite senare ikväll blir det över till Storebror och käka och kolla film, det blir mys!=)
Tror även P3, Krille och Vickan skulle vara med, kanske Lillebror också kommer över. Söndagsmys ialf!

Fick förut ett jobbigt telefonsamtal/besked, usch hatar't. Blir så ledsen, så tur är att jag har mina kära syskon ikäll. Samt min lojsi på telen! :)




Kajs&Lis<3


Kommentarer
Postat av: johanna

jadu jag vet inte riktigt när det hinns. är så fullt nu med skolan / praktik och allt, jag ahr ingen tid den här veckan , och nästa vecka ska vi kanske börja tapetsera hos kenneth.. så jag vet inte när det går ;/

2009-09-27 @ 21:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0