Hidingebro

Sitter här ute hos pappa i Hidingebro med datorn i knät.
Ska snart försöka mig på tema frågorna, har seminarium och inlämning på fredag. Tycker dock tt det är dålig stil att det ska lämnas in skriftligt också.
Denna dag har gått väldigt fort, och jag är väldigt trött.

Pratade nyss med Lisa i telefon och har trott hela dagen att det var Idol på tv ikväll, men så säger hon att det inte är det, vet ni vilken besvikelse det blev? När man trott något och så är det inte så.
Sen så sa hon också att hon träffat min Loverboy i skolan idag, oh yes;) Haha. I morgon får kanske t.o.m jag träffa honom, så tisdagen kommer bli bra!

Joakim och P3 tittade även förbi förut, käkade här och hade det trevligt. Fick se filmer från helgen som Joakim filmat, ska så småningom lägga upp någon, så ska ni få se... Haha.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0