Fredag .

Hej!

Kvällen igår var mysig och trevlig. Lisa var här (som jag redan skrivit) och så käkade vi och kollade på Idol.
Sedan åkte vi över till Brorsan och där satt han med P3 och drack öl.
Efter några spel från Guitar Hero (muppen har köpt GH 5), så åkte vi runt och runt. Jag körde dem ungefär vart de ville, och ja, lite pinsamt kanske? Haha. Ialf som dem beteer sig på mässan... Men det var kul ialf.
Vi åkte även och träffa Christian och Vickan, som lekte med sin nya 740 kan man säga. Ojojoj, jag vill också sladda!
Jag och Lisa hade det kanska kul med eller åt P3, jag vet inte vilket. Hur som helst, det var kul och jag gillar hans "hemlisar" .

När gossarna fått sin åktur, så skjutsa jag hem Lisa, sedan blev det hem och sova!
Vaknade för ca 20min sen, är fortfarande seg och har ingen lust att snart sätta mig och plugga, kan man spara det tills imorgon? Så jag tänkt de flesta dagarna...


M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0