Ett enda mail?

Satt precis och rotade runt bland lite gamla mail, mamma bad mig nämligen kolla efter hennes cv, och jag kanske hade det bland mina mail. Men det hade jag inte.
Hittade ett annat mail som jag tryckte upp, och det skulle jag inte ha gjort. Det stod inte mycket i det, men tillräckligt för att det skulle börja rulla ner tårar nerför mina kinder...
Det var bara som att trycka på en knapp.

Sjukt att ett enda mail kunde ställa till med så mycket?


Nu ska jag snart gå och sova, har sovmorgon i morn, men är as trött och känner mig just nu rätt så neråt, vet inte ifall det var mailets fel eller ifall det har med hela situationen som just nu tynger ner mig. I don't know.
Ikväll kom mamma hem, det känns bra tycker jag. Känns mindre bra att veta att hon sticker snart igen.

Godnatt med er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0